Anna Gulbe

Anna Gulbe

18.07.2016

Spēle vizuāli ietver sarežģīto formu stilizāciju, radot spēles izskatā minimālisma ainu, kur kosmosa kuģim jašauj pa lidojošajiem asteroīdiem. Videospēles tematika pauž nenopietnību un formu vienkāršību salīdzinājumā ar īstajiem meteroītiem. Tie, ietriecoties Zemē, var radīt dzīvību, bet tikai caur iznīcības ceļu – viss darbojas caur mikroorganismiem un rodas kas jauns. Līdzīgi kā videospēlē – tu zaudē, un ir iespēja sākt no jauna. Tēls, kas pazudis starp Visuma realitātes draudiem un videospēles pasauli. Uzsvars tiek likts iedzīvinot materiālus neregulāru faktūru un paldinot to ar ģeometriskiem elementiem, tādējādi veidojos vizuālu stāstu, apvienojot divas versijas par meteorītu/asteroīdu attēlojumu.